Projetos concluídos

Teste pra plotagem

Visualizando 9 respostas da discussão
  • Autor
    466 Views Posts

Participante

boa tarde pessoal

tinha dado uma sumida agora voltei :)…

estou realizando um trabalho para minha empresa para desenvolver uma ideia de plotagem no caminhão, dando uma noção de perspectiva como se estivessem soltos os móveis na parte de interna do caminhão.

galera críticas e sugestões serão muito bem vindas

abraço a todos

Participante

Fala manolo, ficando bom einn, tu modelaste o Báu? abrass manolo

Participante

fala garoto… esse ambiente eu modelei tudo

Participante

mano, se ta de parabéns, ficou muito bom cara…
      alem de ser uma ideia muito criativa, o render tbm esta ótimo, parabéns novamente

Participante

Nossa cara!!! Meus parabéns!!!! Eu estava pesquisando sobre esse tipo de plotagem na internet e vi a sua!!! Muito massa. Na verdade eu estava mesmo procurando alguém que fizesse este tipo de plotagem, pois eu tenho um trailer que eu reformei e estou muito afim de fazer uma plotagem dessas no meu trailer, ele é todo branco, dá pra fazer uma plotagem bem massa!!!! Por acaso não tens interesse em desenvolver um trabalho para o meu trailer???? Abraço… Att; Eliéser – Braço do Norte – SC.

Apresente-se antes de sua primeira participação. aqui
      Antes de participar leia as regras, elas lhe serão úteis. aqui
      Para postar imagens vejam as dicas aqui

Participante

Idéia e execução muito bons.
      Belo trabalho!

Participante

Muito bom mesmo.
      A idéia criativa tá show.

abçs

Convidado

cheap Tiffany Bracelets
      Tiffany Bracelets On Sale
      tiffany earrings
      cheap tiffany earrings
      buy tiffany earrings
      .
      Is constructed of .the satisfaction that was produced from knowing that your home is being carefully dealt with, your plants think you are watered, and any pets are addressed.
      Which means that, how would you get started? Do an Google search for “housing change.” Obtain a company that you are comfortable with.Sign upward and enroll in the housing exchange report.(Some agencies have more than 10, 000 participants! ) Choose where you ought to travel, when and just how long you ought to stay.Consequently, with a fabulous click of the mouse, yow will discover information associated with other, like-minded drivers, who wish to visit your neighborhood.
      You can test pictures and additionally read little bios concerning the homes, that will help make your final decision, and afterward contact typically the owners to achieve an transactioncheap Tiffany Bracelets

Tiffany Bracelets On Sale

tiffany earrings

cheap tiffany earrings

buy tiffany earrings

Tiffany Jewelry Sets Bird Wings [TiffanySets970090] – $56.48 : TITLE, SITE_TAGLINE

Tiffany Jewelry Sets Bird Wings

Tiffany Jewelry Sets Bird Wings

$115.50 $56.48
      Save: 51% off

Add to Cart:

• Free Packaging !
      • 24 Hours Shipping.
      • Free Shipping Over $150.
      • 100% High Quality & Authentic Guarantee.

Brand: Tiffany & Co. – The American”s design symbol.
      Accessories: Tiffany reticule, Tiffany jewel case, Tiffany jewelry pouch, Tiffany silver polish cloth, and Tiffany card.

The Tiffany Jewelry Sets Bird Wings is made of 92.5% standard percentage of silver content in Sterling Silver, and it is in a shape of peace pigeons. It is a fine choice to add a little extra adornment to everyday life. I will tell you that customers who browse this item also browse Tiffany Jewelry Sets Atlas Delicate Transparent. Both of these tiffany sets have high qulaity and reasonable price.

Shipping: We ship items in our Tiffany jewelry to all over the world. No matter how many quantity tiffany products you purchased per transaction, just free shipping. All the products you ordered will be shipped out in 2 business days after payment goes through. And it usually needs 5-7 days for delivery.

Payment: You can pay the order with your credit card. 100% secure online payment system.

Why Choose Us: Fast delivery. All of our tiffany and co outlet are in stock and will be despatched within 48 hours; First class customer service.

.

Is constructed of .the satisfaction that was produced from knowing that your home is being carefully dealt with, your plants think you are watered, and any pets are addressed.

Which means that, how would you get started? Do an Google search for “housing change.” Obtain a company that you are comfortable with.Sign upward and enroll in the housing exchange report.(Some agencies have more than 10, 000 participants! ) Choose where you ought to travel, when and just how long you ought to stay.Consequently, with a fabulous click of the mouse, yow will discover information associated with other, like-minded drivers, who wish to visit your neighborhood.

You can test pictures and additionally read little bios concerning the homes, that will help make your final decision, and afterward contact typically the owners to achieve an transaction

Store blog

Store

About firsttiffany.com blog

Convidado

Participante

Legal Deyvid.. parabens cara..

Visualizando 9 respostas da discussão

Você deve fazer login para responder a este tópico.

© 2021 - SketchUp Brasil, todos os direitos reservados
Desenvolvido por Angelo Rocha, criação de sites, temas e plugins para WordPress.